اتو مو لیز مدل اکستریم (اصلی) 10 آمپر

مرجع: 19

صد درصد اورجینال دارای شاخصه کیفیت 10 آمپر ، دارای بارکد هک شده رسمی برزیل 

مناسب برای انواع تراپی،کراتین،ریباندینگ،پروتین،ویتامینه و غیره

صفحات با پوشش نانو تتانیومی همراه با روکش سنگ تومالین

دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت (از 340 تا 480 فارنهایت)

ایجاد شاین بی نظیر و لطافت فوق العاده ای روی موها

دارای استاندارد های جهانی سلامت مو 

صفحات آلومینیوم با رویه ی نانو تیتانیوم

رنگ:
3,410,000 تومان
2,400,000 تومان ذخیره 1,010,000 تومان

تعداد:

برچسب ها: اتومو لیز lizze

ارسال سریع و رایگان

ارسال سریع و رایگان

ارسال سریع و رایگان برای سفارش های بالای 3 میلیون تومان که آنلاین پرداخت شوند

پرداخت درب منزل

پرداخت درب منزل

وجه سفارش خود را پس از تحویل به مامور پست بپردازید

بازگشت کامل وجه

بازگشت کامل وجه

7 روز ضمانت بازگشت بی قید و شرط وجه

تضمین کیفیت

تضمین کیفیت

شما سفارش خود را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی دریافت می کنید

شاید کمتر کسی باشد که سر و کار روزه مره اش با وسایل آرایشی و بهداشتی بگذارند ولی برند خوشنام Lizze که متعلق به کشور برزیل میباشد به گوشش نخورده باشد . امروز امدیم با هم یکی از بهترین و معروف ترین اتو مو های این برند خوشنام برزیلی لیز ، رو باهم بررسی کنیم .

اتو مو حرفه ای لیز اکستریم Lizze Extreme موفق به کسب استاندارد های روز دنیا و تنها اتومو موجود در دنیا که مراحل اتو کشی  تراپی ها ( کراتین ، ریباندینگ ، بوتاکس ) و غیره را به راحتی میتوان با این اتومو پر قدرت انجام داد . همچنین مراحل اتوکشی را برای شما بسیار کاهش میدهد به طوری که از 17 مرتبه به 3 مرتبه کاهش میدهد و 80 درصد صرفه جویی در زمان و تایم اتو کشی را از 120 دقیقه به 30 دقیقه کاهش پیدا میکند . 

اتو موی حرفه ای و پر قدرت لیز مدل اکستریم EXTREME مجهز یه تکنولژی MCH و صفحه مقاومت سرامیک میباشد . لازم به ذکر است برای حفظ امنیت بیشتر این محصول مجهز به سیستم خاموش خودکار بعد از یک ساعت میباشد . 

نحوه تشخیص اتو مو لیز فیک و اورجینال

حال بعد از اینکه این محصول (اتومو لیز ) با کیفیت برزیلی  رو شناختیم بهتر است نحوه چگونگی تشخیص فیک و اصل بودن این محصول را با هم تشخیص بدیم . 

این روز ها با توجه به اینکه نمونه تقلبی این محصول به وفور پیدا میشود افراد سود جو سر و کله شان پیدا میشود . و با سوء استفاده از اعتماد مردم نمونه های فیک بازار را به عنوان نمونه اصلی به مردم ارائه می دهند .

حال تیم قدرتمند فروشگاه اینترنتی مارکت خرید بر آن دانست که شما را نسبت به این موضوع آگاه سازد . 

تشخیص اتو مو لیز اصلی 

در سالیان گذشته ، تشخیص اتو مو لیز اصل از فیک کار خیلی دشواری نبود چون راه های زیادی برای تشخیص اتو مو لیز اصلی وجود داشت .اما در ماه های گذشته نمونه های زیادی وارد بازار شده که شباهت های بسیاری زیادی با اتو مو لیز اصلی دارد . 

دوشاخه اتو مو لیز اصلی

در حال حاظر اصلی ترین راه تشخیص اتومو لیز اکستریم اورجینال نگاه کردن به دوشاخه اتو مو هست . زیرا حتما باید روی دوشاخه اصلی اتو مو لیز اکستریم همان طور که در تصویر مشاهده میکنید عبارت 10A آمپر قید شده باشد ، در صورتی که اتو مو های لیز فیک دارای عبارت 2.5 A یا 5A یا 2A و یا غیره میباشد .

همچنین به دلیل اینکه دوشاخه اتو مو لیز اصلی به سفارش شرکت لیز برزیل در کشور چین ساخته میشود ، عبارت fabricado na china روی دوشاخه هک شده است اما در اتو مو های لیز تقلبی همچین مواردی وجود ندارد .

دقت داشته باشید دوشاخه اتو مو لیز اصلی باید دقیقا شبیه به تصویری که مشاهده میکنید باشد در غیر این صورت اتو مو شما فیک خواهد بود .

10 آمپر

تشخیص اتو مو لیز اصلی بر اساس درجه بندی دما

یکی دیگر از راه های تشخیص اتو مو لیز اصلی درجه بندی دما آن است . در اتومو لیز اصلی درجه دما اتو باید حتما از 340 درجه گرمادهی آغاز شود ولی این مورد در اتومو های تقلبی و فیک لیز از درجه 300 شروع میشود پس حتما قبل از خرید به این نکته بسیار مهم دقت لازم رو داشته باشید . 

تشخیص اتو مو لیز اصلی بر اساس برجسب

یکی دیگر از راه های تشخیص اتو مو لیز اصلی برجسب بکار رفته در دستگاه میباشد . همان طور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید اتومو لیز های فیک بارکد آن ها بر روی یک کاغذ سفید رنگ چاپ شده و این کاغذ سفید رنگ زیر برجسب قرار دارد . این نشان دهنده فیک بودن محصول است . ولی در نمونه اصلی خبری از کاغذ سفید رنگ چاپ شده نیست بلکه اتو مو لیز اصلی بارکد آن به صورت هک شده میباشد و بارکد که روی دستگاه هست باید حتما با بارکدی که پشت جعبه محصول نصب شده یکی باشد در ضمن در قسمت بر چسب عنوانی تحت EX004 باید حتما نوشته شود د غیر اینصورت اتو مو شما فیک خواهد بود .

لازم به ذکر است ضمن اینکه عددبارکد اتو مو لیز اصلی باید حتما با عدد 5295053 شروع شود در حالیکه در اتو لیز فیک همچنان این عدد 5295052 می باشد.

همانطور که مشاهده کردید تشخیص اتومو لیز اصل و غیر اصل مقداری دشوار میباشد و تیم قدرتمند مارکت خرید همواره تلاش خود را میکند که بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد . لذا فروشگاه اینترنتی مارکت خرید با سالها تجربه فروش موفق به صورت چه فیزیکی و چه مجازی همیشه بهترین ها را سعی کرده به مشتریان ارائه دهد . 

از این رو میتوانید این محصول را با خیال راحت از فروشگاه ما خرید کرده همراه با گواهی اصالت به همراه فاکتور و پشتیبانی 7 روز هفته ما این محصول پر قدرت برزیلی رو از فروشگاه ما خرید کنید که دیگر استرس تقلبی بودن محصول رو نداشته باشید .

مرجع
19
جدول اطلاعات مقادیر
شناسه محصول 7898949454144
شناسه بارکد NS 5295053042304
شروع دما 340 درجه
حداکثر دما 480 درجه
نوع تکنولوژی 10A آمپر سفارش برزیل
طول سیم 2.7 متر
امکانات ابزار دسته ارگونومیک

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

اتو مو لیز مدل اکستریم (اصلی) 10 آمپر

شما ممکن است دوست داشته باشید

اتو مو کیمی مدل KM-329

اتو مو کیمی مدل KM-329

قیمت عادی 270,000 تومان قیمت 230,000 تومان
0 نظر 
  • -40,000 تومان
  • ناموجود
  • -40,000 تومان