شرایط بازگشت کالا

جلب رضایت مشتری از اولویت های اصلی مارکت خرید بوده و خواهد بود وکلیه کارکنان و پرسنل فروشگاه اینترنتی مارکت خرید در تلاش هستند که تمامی سفارشات به صورت مطلوب و طبق خواسته مشتری و در کمترین زمان و با ارزان ترین قیمت به دست مشتری ارسال کنند. با این وجود امکان مواجعه شدن با مواردی وجو دارد که سایت مارکت خرید در راستای مشتری مداری به روش های زیر برای رفع انها و جلب رضایت شما مشتزیان عزیز برنامه ریزی نموده است و برای مشتریان 7 روز ضمانت بازگشت کالا در نظر گرفته است. شرایط بازگرداندن کالا استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟ در صورتی هزینه بازگرداندن کالا رایگان و بر عهده فروشگاه می باشد که شامل شرایط زیر باشد : اگر کالای خریداری شده، دارای شکستگی یا صدمه فیزیکی باشد - آسیب دیدگی کالا باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به پشتیبانی مارکت خرید گزارش داده شود از طریق تلفن، ایمیل یا تلگرام اطلاع داده شود. - در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد. - وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مارکت خرید از طریق تلفن، ایمیلو یا تلگرام اطلاع داده شود. - اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی آن، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. - در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مارکت خرید بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. اگر مشتری از خرید خود منصرف شود. - اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پشتیبانی سایت اطلاع رسانی شود. - اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد هزینه ارسال کالا به دفتر فروشگاه بر عهده مشتری می باشد و هزینه ارسال کالا به مشتری از هزینه پرداخت شده کسر می گردد. - در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. - لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. - همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود. کالا را چطور ارسال کنید؟ - لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید. - از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مارکت خرید جداً، خودداری کنید. - برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود. - برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.) - فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. نکته مهم : برای بازگرداندن کالا از پست سفارشی و یا پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.پس از ارسال کالای مرجوعی حتما کد رهگیری پستی را به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید.پس از دریافت کالای مرجوعی هزینه ارسال از فروشگاه به مشتری کسر و الباقی مبلغ به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید. - از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.